az ellenszél ellenére is...

...voltunk Törökországban. És nagyon jó volt. Nem tudom ki volt az aki azt terjesztette, hogy veszélyes és következményei lesznek, ha elmegyünk (emiatt egy srác vissza is mondta), de az nagyon rosszul tette. Nem véleményezem az illetőt, mert az nem tűrne "nyomdafestéket". A következőt nem tudom őszintén, hogy ki mondta: Menjünk inkább nyugatra. Na de kérem! Azért, mert Törökország egy iszlám ország, azért a drága jó keresztényeknek félni kell és diszkriminálni őket? Igen, minták lehetünk az emberek előtt. Mielőtt az ember ilyet mond, győződjön meg arról, hogy van-e alapja annak, amit mond. Tapasztalat, hogy Isztambulban nagyon jó a közbiztonság, rengeteg rendőr randalírozik épp azért, hogy a lakosokat és a turistákat is megvédje. Ennyit erről. Ezek után nekem ne mondja senki a magáét...

Vidámabb vizekre evezve Törökország jó hely. Vendég szerető emberek, mediterrán környezet, szép utcák, Európa, Ázsia....mi kell még? :D Voltunk a Topkapi szerájban, a Kék Mecsetben, a Nagy Bazárban, a Galata toronyban... Áthajóztunk Ázsiába, szóval én már Ázsiában is jártam :D Friss narancslé, török édesség, alma tea...:) A törökök, mint tudjuk, szeretik a magyarokat, főleg a szőke, magyar hölgyeket. De ezt egyáltalán nem zavaró és "erőszakos" módon fejezik ki. Sokszor dícsérték a szememet, hajamat (a borzasztó lenövés..bahh, de már csak két napig :D). Szóval eme testi előnyeim folytán élveztem olyan előnyöket, hogy alacsonyabbra tudtam alkudni dolgokat a bazárban és kétszer is megkínáltak ingyen almateával. Tömören ennyi. Élőben mesélni szerintem izgisebb, mint itt. Egy magyarórát szívesen rászánok. ;)  (képeket majd később, most lusta vagyok :D)