lemaradások bepótlása című fejezet.


Ahogy elnézem, nagyon rég írtam már....pedig sok minden történt ám!

Májusban volt Moszkvics találkozó egyik hétvégén, a szombati napon a császári Henryx Cityn jártunk, vasárnap pedig Tatááán!!! :)))) A vasárnapi tatai városnézsre pedig felkértek idegenvezetőnek! Nagy örömmel vállaltam a felkérést, és alaposan fel is készültem, ahogy azt illik. Reggel a Víztoronynál kezdtünk, mindenkit én telefonáltam körbe, ami tervezett úticél volt, úgy láttam mindenki élvezte a dolgot, a Víztoronyban elég sokat időztünk, mert mindenki óriási érdeklődéssel hallgatta a szakemberek beszámolóit. Ezután a Kilátó Toronyba mentünk fel 175 lépcsőn, fent a tetőn pedig meséltem Tata történetéről. Ezután leautókáztunk a lovardáig, elsétáltunk a Várkanyarba ebédelni, visszafelé pedig meséltem az ott látható nevezetességekről. Délután pedig a Fényes Tanösvényt látogattuk meg.:)

Júniusban volt Vízzene, Feri szülei hétvégére bevállalták Zsófit, úgyhogy mi szabadon mászkálhattunk akkor esténként, jól is esett kicsit szuszanni egyet. :) Megnéztük a koncerteket, kicsit piáztunk is, táncoltunk, egy szóval szuper volt! :)

Júliusban néhány napot a Balatonon töltöttünk, ránk fért a sok munka mellett...Feri dolgozik, csinálja a házat, én itthon tartom a frontot, Zsófit nevelem, úgyhogy nem könnyű, ez a pihenés igencsak jólesett mindhármunknak! Az idő is remek volt, kétszer volt vihar, az is éjszaka, és csodával határos módon nem hűtötte le sem a vizet, sem a levegőt! Zsófinak mondjuk annyira nem volt könnyű az idegen környezetben, de a sok pihenés, alvás jót tett neki! Én hülye vittem le pár üveges főzeléket, mivel ott nem tudtam főzni neki, hát azóta nem hajlandó még az én főzelékeimet se megenni.....akkor mennyire lehetett neki sz*r élmény az az üveges vacak??:D Úgyhogy azóta azt eszi amit mi...:)

Megvolt az ötéves osztálytalálkozó is, nagyon vártuk már és úgy láttam mindenki örült annak, hogy ismét osztály lettünk egy kis időre.:)

Augusztusban voltunk Szolnokon nagy veterán találkozón, el kell hogy mondjam, a Moszkvics egyszer sem rohadt le!!!!:D A találkozó csúcs szuper volt, eljött velünk Feri tesója is, minden percét élvezte! :) Vettünk egyensapkát is, természetesen Moszkvics emblémásat!;) Hazafelé is minden rendben volt, Zsófi is egész jól bírta, egyedül az okoz némi nehézséget, hogy semmilyen sapkát nem tűr meg a fején, még akkor sem, ha tűz a Nap és 40fok van, de hát megoldjuk máshogy...:)

Megünnepeltük az első házassági évfordulónkat is, fagyiztunk, és ebédeltünk egyet a Mahagóniban, nem csalódtunk még itt az ételben egyszer sem.:) Lett egyenkarkötőnk, amit Feri is büszkén visel. Nagyon jó érzés volt megélni, igaz még csak az első volt, de magának a házasságnak  a ténye és az idő múlása, az, hogy együtt vagyunk, itt van nekünk Zsófi akit imádunk, és hogy honnét jutottunk el ide és most itt tartunk. És hogy még mindig nem múlt el a szerelem. Óriási hálát éreztem ezzel kapcsolatban, hogy igaz, hogy nem könnyű, de megéri küzdeni. :)

Feri szülinapját is megünnepeltük persze, igaz, ő nem akart nagy bulit, de egy kisebb meglepit mégis kapott, lejöttek tesójáék egy kis tortával, ajándékkal, de ez pont elég volt, Feri is örült és vééééégre sikerült meglepni!! :)

dsc07602.JPG