kényeztetés.

Tegnap délutánra meghívást kaptam az oviba a szokásos évi kényeztető napra. Erről azt kell tudni, hogy délután, a munkaidőt követően összegyűlünk az étteremben, ellátogat hozzánk masszőr, kozmetikus és minden olyan, ami a test és a lélek kényeztetését, felszabadulását hivatott előmozdítani. Idén volt lélektánc(amit nem mellesleg Ágó tartott :D), masszázs, talpmasszázs, gerincfelszabadító masszázs, kozmetika, pedikűr. Emellett hoztak a lányok többféle süteményt, és a hangulat is szuper volt! Nagyon sokat nevettünk, megismertem a csapatunk új tagjait, hamar össze is barátkoztunk, fiatalok, közvetlenek, kedvesek, bolondok!:D Olyannyira, hogy hárman egymás után lövettük ki a fülünket, de egyikünk sem az első lyuk volt, igaz én már évek óta terveztem a harmadik lyukat a fülembe, most végre sikerült.:) Viszont fél8kor elindultunk haza, Ágót hoztam és vittem is haza, útközben jót dumáltunk mindenféléről, örültem, hogy találkoztunk, és vendégeskedhetett az ovinkban.:)