első húsvét.

Ez volt az első Húsvétunk Zsófival, végre hármasban.:) Zsófika már egyre fejlettebb, egyre érdeklődőbb, napról napra értelmesebb baba, okos, imádnivaló csöppség, igazából egy rossz szavunk nem lehet rá, vidám, mosolygós, minden nap elrabolja a szívünket!:) Idén a húsvéti nyuszi már neki is hozott ajándékot és neki is volt már néhány locsolója!;) Szombaton tojást festettünk, Vasárnap kora reggel feldobtam főzni a csülköt, aztán megnéztünk mit hozott a húsvéti nyuszi, Zsófinak hozott két kis nyálkendőt, amire elég nagy szüksége van, meg egy üveg őszibarack-alma pépet, ez az amit megveszek neki üvegesben, mert nem tudok máshonnan barackot szerezni neki, de ezt is csak addig amíg meg nem érik a sajátunk. A kiscicáknak tojott két fincsi alutasakos eledelt, nekünk meg 1-1 tábla csokit....nem nagy dolgok, de én nem is vagyok a rongyrázás híve, még akkor se, ha egyikükre sem sajnálnék bármennyi pénzt is.
Ezután elmentem a templomba, nagyon felemelő érzés volt, szinte megkönnyebbülve jöttem ki az istentiszteletről...mikor úgy érzed, hogy neked szólt az ige....és elgondolkoztam és tényleg....lassítani kell, és nem kell magunk köré börtönt építeni a maximalizmusból meg a feleslegesen hajtott dolgokból. Kint sok kedves ismerőssel találkoztam, mindenki mosolygott, jókedvű volt, sütött a Nap...egy szóval jól éreztem magam. Utána kicsit még beugrottam anyukámékhoz, utána haza, Ferivel megebédeltünk aztán Gergőékkel elmentünk sétálni.....a könnyű sétából az lett, hogy megkerültük a tavat...rengeteg ember volt....jó idő, hétvége, Húsvét....mindenki kint volt.:) A Tófarokban ettünk lángost, palacsintát, Zsófiból előtört a pohárfétise....ha poharat lát, rögtön rá akar cuppanni....:)))) A jó nagy séta után jól el is fáradtunk.....annyira, hogy másnap kb 9kor keltem, holott mentem volna anyukámékhoz várni a locsolókat...a késés miatt elkértem Feri bringáját és azzal mentem....hát tavaly abszolút nem bringáztam, szóval jólesett újra két keréken menni...:) Jöttek a locsolók, összeszagosították a hajunkat, aztán 11 körül megérkezett Feri Zsófikával, meglocsolta anyumat, aztán kicsit rendhagyó módon Feri nem tudott részt venni a délutáni családi ebéden, szóval ő már ebéd előtt elment, egy kicsit én is hazamentem Zsófival, muszáj volt aludnia, addig elkészült a főzeléke, aztán egy kicsit késve de ketten azért lementünk az ebédre...Zsófi hozta a formáját...játszott, nevetett, dumált, mindenki olvadt tőle....:) Bátyuséktól kapott a leányzó egy csodaszép pöttyös kis ruhát, hát ha majd felveszi, ő lesz hetedhéthatár legszebb hercegnője.:) Végezetül azt kell mondjam, jól éreztük magunkat, csak apuci hiányzott, de este ő is épségben hazaért a Moszkvávaaaaaal! :P

Lábjegyzet...borzasztóan idegesítő, hogy mindenki boldog nyulat kívángat Húsvétkor.....felmerül a kérdés bennem, hogy vajon tudják-e, miről szól ez az ünnep? Karácsonykor mi lesz? Boldog fenyő?

happy-easter.jpg