káromkodni fogok.

Tegnap voltunk általános 4 hónapos vizsgálaton. Nem kellett túl sokat várni, hamar bejutottunk, Zsófika is jókedvű volt, bár tudtam, hogy nem túl sokáig, ugyanis 2 kötelező oltás is várt ránk. Feri nem tudott jönni, de otthon beszéltük, hogy ha kérdezik, megmondjuk, hogy kap már hozzátáplálást, még ha nem is fog nekik tetszeni.

Bementünk, még le se vetkőztettem, már éreztem, hogy egy tisztába tevés esedékes lesz, ilyen ez a Murphy...:D Levetkőztünk, megmérték, megdícsérték, Zsófia vigyorgott, mindenkit levett s lábáról, ahogy szokott. Aztán jött a kérdés. Melyik tápszert is kaptunk? Mondom, melyiket. Akkor kérnek még ugye? Nem.. Doki rámnéz...van annyi teje? Mondom nincsen, de már kap gyümölcsöt, főzeléket. Na akkor aztán egy olyan beszélgetés bontakozott ki, hogy most is kinyílik tőle a bicska a zsebemben.
-Elég korán kezdték. Védőnővel egyeztettek?
-Nem, egy régebbi szakkönyvben olvastuk, ebből érettségiztek az eü szakközépben. (nem akartam mondani, hogy valószínűleg a doki is, mert simán abban a korban van)
-De ez már nem divat!
Itt eldurrant az agyam, de jobbnak láttam a gyerek, meg a későbbi jó viszony érdekében, ha nem borítok asztalt. DIVAT??? Jól hallottam, hogy azt mondta, hogy divat??? Nem divat??? Nem divat gyümölcsöt adni a gyereknek? Jobb ha azt a műanyag szart kapja??Mert az divat? Na ez a mondat nagyon felbaszta az agyam....de igyekeztem higgadt maradni.
-Doktornő, engem nem érdekel a divat.
-Akkor nem érdeklik a tudományos kutatások sem?
-Hát csak volt valami tudományos alapja ennek, ha érettségiztek belőle.
Na erre nem tudott mit mondani. Szépen kifejtettem neki, hogy amíg a tápszert kapta szegény, addig nonstop fájt a hasa, szeles volt, 3-4 napig imádkoztunk egy kis kakiért (nekem senki ne magyarázza be, hogy ennyi idősen ez normális...egy átlag felnőtt is elmegy naponta, kétnaponta a porcelánszékre) Elmondtam, hogy amióta gyümölcsöt kap, nem fáj a hasa és rendesen kakil és minden rendben van. Ha látom, hogy ez jó a gyerekemnek, miért ne adnám neki...?! Na erre sem tudtak mit mondani...
Az tápszer összetevőkbe nem folytam bele, nyilván nem vagyok kémikus, a legdurvább összetevőknek néztem utána és igazából bármit mondok, simán mond rá olyat, még ha nem is igaz, amire nem tudok válaszolni.
A tehéntejes kérdésre jobbnak láttam, nemmel válaszolni, még a végén megköveznek és elveszik tőlem a gyereket.....
Zsófia utána megkapta a két oltását, az elsőnél nem is sírt, a másodiknál is csak kicsit, azért mert az kicsit csípett. Utána felírták a következő havi oltást, meg kértem még két fürdetőt receptre. Aztán szerencsére jöhettünk is el, most egy újabb hónapig remélhetőleg nem kell mennünk. Este volt az oltásoktól egy kicsit hőemelkedés, de azóta minden oké.:)
Na így veszi meg a gyógyszeripar az egészségügyet. Az otthonka kimegy a divatból, a holdjáró kimegy a divatból, de most már a gyümölcs és a tehéntej is....érdekes, régen nekünk jó volt a felestej? Egyébként minél később találkozik egy gyerek a tehéntejjel, annál nagyobb esély van rá, hogy tejcukorérzékeny vagy tejérzékenység alakul ki nála....na erről ennyit.tejjjjj.jpg