egyszer volt hol nem volt.

...volt egyszer a szülinapom, kb két hete :D de muszáj írnom róla, mert jó volt, csak eddig nem volt rá időm.  Szombat reggel felkerekedtünk Ferivel, indultunk Pestre, úgy volt, hogy útközben valahol a Blaha környékén felszedjük Krisztit és megyünk ki Vikit meglátogatni. Sajnos ez így nem jött össze, mert Kriszti lekéste reggel a buszt, amivel jött volna föl Pestre, mert szombati munkanap révén máshogy mentek a buszok, így szegénykém lemaradt róla, pedig nagyon készültünk rá. Így csak magunk mentünk ki Vikihez. Drágám ebéddel várt minket, holott mondtam, hogy nem azért megyünk....:) még egy szülinapi kis brownie-t is kaptam gyertyával, nagyon jólesett, nagyon aranyos volt!!:) Ebéd után elmentünk kicsit sétálni, Zsófiával a karunkon, közben mindenféléről beszélgettünk. Aztán 3 előtt elindultunk, át Pest túlfelére, Feri szüleihez....még jó, hogy ilyen közel van...:D Ott voltak Juditék is, ők is megköszöntöttek, beszélgettünk meg minden, közben Zsófi már elég nyűgös volt, felborult a megszokott napirendje, nem tudta magát kipihenni, estére kb sárkánnyá változott, se enni nem akart se semmi mást...ettől az én idegeim is cafatokban lógtak, nagyon a határon voltam, hogy nem érdekel a szülinapom, nem megyünk le bulizni a belvárosba. De szerencsére elaludt aztán a drágám, Feri szülei vigyáztak rá, így mi le tudtunk menni készülődni...igaz nagyon slamposak voltunk, de örültem, hogy lejutottunk végre, nagyon fáradt voltam idegileg, a héten kijutott egy kis mosolyszünet is, ami nem tett túl jót, de mondom mindegy, menjünk le...és jót is tett mindkettőnknek, kicsit kiszabadultunk a mókuskerékből, végre beszélgettünk, jó kedvünk lett és végre TÁNCOLTUNK!! Mindketten imádunk táncolni, de több mint egy éve nem táncoltunk már, terhesen annyira nem akartam kockáztatni, meg egy vonagló bálna nem is annyira szexi látvány. :D de most itt volt a remek alkalom és adtunk is az érzéseknek!;) Jól kitáncoltuk magunkat a Moriban, volt is választék a sok tánctér között, már úgyis rég voltunk itt utoljára, sőt együtt még nem is voltunk!:) Néhány teremben volt egy-egy viseltes rúd, nagy volt a kísértés, hogy ne másszak fel rájuk, de még elég kezdő vagyok egy komolyabb koreohoz..:) pár kis tinibuksza azért mindig volt, akik rávetették magukat a rúdra...amatőrök :D Volt egy épp 18at töltő kis kanca a két fegyverhordozójával, folyton ott voltak, ahol mi..:D Mikor kitáncoltuk magunkat, hazaindultuk, a ruhatárban Sacival futottunk össze, ő rakta el a kabátjainkat, nagyon rendes volt!:) Örültem neki, hogy találkoztunk. Hazafele ugyanúgy mint odafelé, a Moszkváig sétáltunk, közben kitaláltam, hogy olcsón eltaxizunk hazáig. Feri nem nagyon hitte el, hogy sikerül, na mondom csak figyelj, dumálásban jó vagyok. Éééééés sikeeeeerrr!!! :D Hazamentünk és jólesően bedőltünk az ágyba....:)partytime.jpg