Marciparty

 Aug 7-8. Sok szervezés volt mögötte, egyeztetések, kényünk kedvünk szerint. A megígért emberek töredéke volt csak ott..(nem tudjátok hol lehet jóbulit kapni :D). Akinek nem inge...blablabla..Naszóval. Én úgy indultam, hogy a Bogival megbeszéltük, hogy megyünk a 14.25-ös busszal, de nem tudtuk, hogy a Dédó és a Csövi is ezt a buszt nézték ki. Szóval találkoztunk egy jót. :D Meg a Bicével is. Aztán leszálltunk Vértesszőlős námbör ván megállójánál, aztán mindjárt be is tértünk egy kocsmába......chipset venni. xD Marciék kb negyedórára laknak a buszmegállótól, nekünk ezt a távot sikerült négyen duplaannyi idő alatt megtenni - jelentem 3/4 arányban föcifaktosokkal. x) Végül aztán megérkeztünk, szépen gyűltek az emberek, igaz a 36-ból 13-man voltunk ott, ami azért elég kevés ahhoz képest, hogy mindenki meg lett hívva. Mindegy, nem én vagyok az antipartyarc. :D A hangulat nagyon jó volt, ettünk, beszélgettünk, twistereztünk..:D Aztán megérkezett a három óriás pizza a Don Pepe-ből. Olyan 55cm lehetett..na és ebből mi kettőt úgy bevágtunk, mint a huzat. Reggelre két szelet maradt..^^ Aztán megnéztük a Vissza a jövőbe-t. Jó film. :D Csak poénos volt, mikor gondolt egyet a DVD és elakadt, de amint odajött a Marci, elindult..meg hát az orosz módszer. :D Aztán elmentünk az éjszakába sétálni, hogy felfedezzük a Vértesszőlősi villaparkot. :D Természetesen vandálkodtunk, autókat rongáltunk, gyújtogattunk, ahogy azt minden jó refis szokta. :D Egy játszótérnél aztán elkapott minket az eső. Behúzódtunk egy kis faházba, erre Dédó közölte, hogy ő nem lesz Sün Balázs, akit mindenhonnan kiszorítanak. xD Aztán hárman megijedtünk az esőtől és visszamentünk a Marciékhoz. (Dédó, Bálint, én) Mikor aztán mindenki visszaért, beugróztunk egyet. Vicces volt, hogy mindig csak én mertem kiállni zsebszövegelni...:D Ezután következett Csövi és Dédó között a másfél órás dumaparty az autókról. Bárki megirigyelhette volna. Innentől képszakadás, mert elmentem aludni. Reggel fél 10 körül keltünk kb. Gyorsan lecsptam a maradék gyrosos pizzára. :P Többiek...tévéznek. Spongyabooooooob :D:D:D xD Életemben akkor láttam először, de mekkora vicc. :D Amúgy aranyos ám. :) A társaság fél 12 körül szállingózott el. Még sok ilyen bulit!!!! :D:D:D Nagyon jó volt, köszönjük Marci :) Bánhatjátok..:P


És jelentem, tegnap jelentkeztem KRESZ-re^^ :D nincs visszaúúúút...x)