esztékáá.

Pénteken voltunk az első NST vizsgálaton. Idementünk csak a tatai rendelőbe, bár a dokim mondta, hogy a 38.hét előtt nem szívesen fogadják az embert, de mondom egy próbát megér, megspórolunk egy út benzinpénzt.... Nem tudtuk, hogy pontosan hol kell várakozni, így beültünk a nőgyógyász váróba..... Húúúú hát egy igencsak érdekes magánjellegű telefonbeszélgetés hangzott el a doki és egy hölgyemény között, akit épp fel akart szedni. Ilyen rossz dumát még életemben nem hallottam....:D Halkan vihorásztunk, aztán jött még egy néni a váróba, akkor már ő is velünk nevetett. Mikor hallottuk, hogy a beszélgetés a végéhez közeledett, ránéztem Ferire és feltettem neki a nagy kérdést: "Most hogy menjek be fapofával??" Erre elkezdtünk hangosan nevetni...:D Aztán behívott a doki és leosztott, hogy csak a 38.héttől csinálnak itt NST-t...én meg visszaosztottam, hogy nem a kisujjamból szoptam ezt ki, az orvosom mondta és én ide akartam jönni. Aztán persze mentegetőzött, hogy jajj persze szívesen megcsinálják.... no comment, hülye... Aztán átmentünk a t.gondozóba, ott kedvesek voltak és megcsinálták....:) Fú de nem jövünk ide többet, totál hülyének nézett....

"...Engem itt Tatán ismernek, sok betegem van, szóval ha lehet, ne add ki, hogy ki vagyok, mi vagyok..." (-aha, ezek szerint családos ember...)
"...Én nem vagyok szexmániás, mint az a sok bunkó, nem akarlak egyből szobára vinni..." (-jah, azért tepersz itt összevissza, bár, ha ennyi idősen még föláll...)
"...Az orvosi fizetésemből tudnálak anyagilag kényeztetni..." (-az én férjem nem orvos, és nem tud így "kényeztetni", ezért akartuk megspórolni az utat Esztergomba, mert a benzin még mindig pénzbe kerül)
"...Okos, művelt lány vagy, el tudod dönteni, hogy mit szeretnél, én azt is elfogadom, ha igen, és azt is, ha nemet mondasz..." (- ezzel a mondattal kergeti be a macit a málnásba?? ...vén kujon....) 

igen, ilyenek hangzottak el a telefonbeszélgetés során... egyszerre volt vicces és roppant kiábrándító...