új év, új lehetőségek.

Elég jól elmúlt karácsony, kicsit bánom, mert nagyon jól teltek az ünnepek, elsősorban az, hogy Feri itthon volt velünk és, hogy ez volt Zsófi első karácsonya és ebbe olyan szívet melengető belegondolni.:) Ő is kapott jó néhány ajándékot már a családtól, ruhákat, zenélő kutyust, előkét, vizi játékokat, reméljük nagy hasznát veszi majd ezeknek.:) Mi is sok jót kaptunk, vízforralót, kuktát, evőeszközöket....bár tudom, nem ez az ünnep lényege, de hiába mondtam mindenkinek, hogy nem kérek semmit....:D

A Szentestét itthon töltöttük hármasban, nagyon jó volt együtt fát díszíteni, lassítani, az együttlétre koncentrálni, élvezni, hogy együtt vagyunk és már család vagyunk.:) Este juhtúróval töltött csirkemell volt a vacsi rizzsel, desszertnek pedig gyümölcskenyér és bejgli. Ferivel megbeszéltük, hogy nem veszünk egymásnak ajándékot, mert a házi vízművet adjuk, de mire ezt kitalálta, én már megrendeltem az övét, persze nem mondtam el neki, legyen meglepi.:) Egy pulcsit kapott a következő felirattal: "Néhányan a nevemen szólítanak, azonban a legfontosabbak apának hívnak." Nagyon örült neki, bár azt mondta, sejtette, hogy sántikálok valamiben...nem lehet becsapni, mindent kiszagol....a szülinapját se lehet úgy megszervezni, hogy ne fogjon gyanút...:D
Karácsony első ünnepén délelőtt én elmentem templomba...szégyellem magam, régen voltam, úgyhogy nagyon jólesett beülni a padba....:) Délután az én családomnál voltunk ebédelni, jó volt a hangulat, jól éreztük magunkat, finom volt a hami is, Zsófika pedig nagy sikert aratott, mint mindig, mindenhol...:D 
Estére pedig már Pesten voltunk...mondhatni teljes létszámmal mentünk...a hátsó ülésen én középen, bal felemen a hordozóban Zsófi, jobb felemen a dobozban a két macsek. Feri szüleinél is jó volt, majdnem hogy csak szilveszterre jöttünk haza, ez idő alatt meglátogattuk Juditékat is a telken, nagyon helyes kis házikójuk van...:) Sőt, amíg Pesten voltunk, egyik nap még Orsi barátnőnk is meglátogatott minket.:)

Hát így teltek nálunk az ünnepek, reméljük ezen felbuzdulva az új évünk is ilyen szuper lesz, pláne, hogy itt van velünk Zsófi...:)14c00cd87a58eb268ec0bc16258e05c8e63d5e6d6bb9dc15edea0afbaf16a27d.jpg