közeledünk.

Szép lassan a célegyenesbe fordulunk, még egy hét és egy nap van a bizonyos 36.-ig, amit eddig célul tűztünk ki, persze ha tovább húzom, az se gond, egy 37-el is kiegyeznék...:) A doki azt mondta, hogy néha azért mozogjak egy kicsit, hogy ne gyengüljek le teljesen, ami üdítően hatott a lelki világomra, persze nem mintha nem jöttem-mentem volna eddig takarékon a lakásban.... ráadásul nem igazán tudom tétlenül nézni, hogy Feri ennyit dolgozik....ha nem a munkahelyén, akkor kint a háznál, néha alig látom....szóval azért, ha tudok, besegítek a főzés előkészületeiben, a hozzávalók előkészítésében, takarításnál egy nagyon kicsi pakolás, a macskákat én rendezem, kipakolom/bepakolom a mosogatót, de igyekszem azért feküdni is, nyilván nekem/nekünk is az a legjobb.... Közben rengeteget olvasok, tájékozódok az elkövetkező eseményekről, hogy a lehető legkevesebb váratlan dolog érjen majd. 

Most már felszerelések terén is elég jól állunk, majdnem mindent megvettünk, bár biztosan eszünkbe jut majd útközben még néhány apróság, de tényleg nagyon jó dolgokat sikerült eddig beszereznünk, bízom benne, hogy mindent megfelelően tudunk majd használni. :) Ráadásul életemben nem vasaltam még ennyit!! Bevált az új vasalónk! :D Száz szónak is egy a vége, már nagyon várjuk... néha már azt álmodom, hogy velünk van, nagyon jó érzés, szóval tényleg izgatottak vagyunk már ezzel kapcsolatban. :)