változatosság.

Kedden végre történt is valami az unalmas hétköznapok szürkeségében...:D Délután elmentünk a védőnőhöz, csak a szokásos vizsgálat volt ugyan, de olyan jó volt emberek közé menni, a kocsiból is csak bámészkodtam körbe körbe, hogy itt is ember, ott is ember, mekkora nyüzsgés..:D A védőnéni látogatás után még volt egy óránk az orvosig, gondoltuk, eltöltjük hasznosan. Bementünk az Euronicsba, vettünk végre egy vasalót! Muszáj volt, sokat fogok mostanában vasalgatni.:) Szerencsére nagyon jó vétel volt, 8ezer forintért, pont olyan volt, amilyet szerettem volna, ráadásul tudja azokat a dolgokat, amik nekem fontosak. Utána lecammogtunk komótosan a tópartra, nagyon szerettem volna elnyalni egy fagyit...ennyi hét után nagyon készültem erre a napra, és ehhez a fagyi hozzátartozott, nem érdekelt mennyibe kerül.:D A Korzóba mentünk be, igaz tudtuk, hogy nem a legolcsóbb hely, de mikor legutóbb ettünk ott hamburgert(az is drága volt, igaz, nagyon finom is), akkor láttam, hogy mérik ott a fagyit, nem volt mese, ki kellett próbálnunk...:P Kaptunk egy poharat, amibe magunknak nyomtunk a gépből fagyit, utána kb 20 féle öntetből rakhattunk rá bármennyit!!!(nem túlzok, rengeteg öntet van...eper, barack, fehér csoki, tejcsoki, karamell, rafaello, nutella, gumimaci, színes cukorka, gyümölcsdarabok, csokireszelék...) A végén pedig lemérik a mérlegen és a súly után kell fizetni. Nem volt olcsó, de isteni finom volt!!! Kiültünk egy asztalhoz és egyszerűen csak élveztük az ízeket...:) Utána elindultunk a dokihoz. Szerencsére mindent rendben talált, ráadásul a váróban összebarátkoztunk egy kedves cicával.:) Ezek után még tettünk egy kis kitérőt Tatabányára, ugyanis Feri talált egy hirdetést a neten, kerámia főzőlap piszok olcsón...sajnos nem jött be a téma, mivel a kezelőszervek nem voltak rajta a főzőlapon, így nem tudtuk volna használni....sebaj, egy próbát megért.... Hazafelé pedig beugrottunk a nagy teszkóba vásárolni, elég sok mindent vettünk, de végig úgy élveztem, hogy jövünk megyünk, nézelődünk....:) Kb fél10kor értünk haza jól elfáradva... :)

12032829_10203271925758917_8210101996126391606_o.jpg