szombat esti partytime.

Erről a hétvégéről muszáj írnom, mert annyira jó volt. Szombat reggel fölmentünk Pestre, Feri a suli előtt rakott ki, szóval nagyon laza voltam.:P Suli után mentem föl a szüleihez, de nem sokat voltunk fönt, mert estére bulira voltunk hivatalosak. Juditék lehoztak minket a városba, majd elviliztünk és metróztunk a barátokhoz.:) Máté szülinapját ünnepeltük. Túl korán érkeztünk, szóval több mint két óra telt el, mire megérkeztek az első vendégek. Addig a srácok itták a welcome drinkeket meg a söröket, a hangulat nagyon jó volt. Aztán egyre többen lettünk és beindult a buli. Jöttek a jobbnál jobb zenék, a retrótól, a cigány zenén át az általunk imádott drum and bass-ig...:) Nagyon sokat táncoltunk, nagyon felszabadultan, énekeltünk a dalszövegeket hol kiabálva (,,...megöl a vágy, hogy velem töltsd az éjszakát"...), hol ölelkezve és egymás nyakába suttogva (,,...feltétel nélkül szeretni, félmosollyal a semmibe meredni, előre, előre felkelve elesni, fürkésző szemekkel szívedet keresni...") Nagyon nagyon jó volt!! És jól esik, hogy bárhová megyünk, mindenki azt mondja, hogy mennyire összeillünk...:) ezek szerint nem csak mi érezzük, hanem süt rólunk és mások is látják..mondjuk nehéz nem észrevenni, hogy össze vagyunk nőve.:) Nah volt aztán cigány zene is, nem bírtam ki és a kezembe vettem a kanalakat, elég nagy sikert arattam vele, ezúton is köszönet Reninek, hogy megtanított!!:) egy óra körül aztán hazaindultunk, de Újpest-Központból eljutni a város túlsó végébe éjjel kihívás.:D Mentünk, éjszakai busszal, aztán viliztünk, és szerencsére akadt egy kedves taxis aki nagyon olcsón hazavitt minket.:) Másnap családi program, közös ebéd (bakonyi sertésszelet nokedlivel), kis beszélgetés, majd délután indulás haza...épp elhagytuk budakeszit, Feri egyszer csak félreáll a Nubirával, mondom na mi van??...te vezetsz! juhúú! Nagyon nagyon fura volt most Ingridke után a Nubirát vezetni....nagyon más!! de minden oké volt hazáig, elvezettem a limuzint.:) Szóval büszke vagyok! Kéne gyakorolni majd lassan egyedül is, de előtte azért még inkább együtt, mert most nagy kihagyás volt...:)

10628447_885250344820418_1632628456903562887_n.jpg