csomagoljunk :)

 Ma volt a karácsonyi ajándékozás. Rossz érzés volt belegondolni, hogy ez az utolsó közös karácsonyunk. De nagyon jól sikerült, méltó utolsó karácsonyi ünneplés volt. Szokás szerint Ofő kezdte a sort és nahát, engem húzott. :D Meglepődtem, mert nem számítottam rá, de örültem, mert a Tanárnő mindig jó ajándékokat talál ki. Hát most is így volt. :) A traktoros pléhpohár...hát azt hittem, eldobom az agyamat. :D Fantasztikus!! És mikor megláttam a körömlakkot, majdnem dobtam egy hátast... :D Nem tudtam összeegyeztetni azt, hogy a Tanárnő szól rám mindig a körömlakk miatt (más amúgy nem szokott :D) és a csomagban meg találok egyet. :D De nagyon jó az is. Meg a kis nyaklánc a sok pici kővel^^ Na meg a túlélőcsomag. :P Bár azt nem ma kéne betömni, mert úgy tele vagyok, mint a déli busz. :D
Amúgy én a Krisztit húztam, és úgy néztem, nagyon örült az ajándékomnak. :) drágapiciuncsim^^♥ Renitől kaptam egy nagyobb zsáknyulat (a kicsinek lesz anyukája:P) meg csokit, meg cukorkát meg Süninénis nyakláncot. :):):) imádom ezt a lányt. (L)(L) Aztán volt party is, beszélgetős, eszegetős, fotózkodós...:) Aztán Anitával elmentünk keretet venni fotónak. De már a Jégveremben folytattuk a bulizást. :D Ettünk, ittunk..:D, kabaréztunk, Székelyeztünk ....CSIP.... és témázgattunk. A keménymag megint keménymag volt, a végsőkig kitartottunk a Katával meg Kannával. És még a Jóban Rosszbanra is hazaértem. :D
Most pedig töri beadandó és holnap megkapja Renike az ajándékjáát. :)
Összegezve a napot, a matek és az angol órát leszámítva csudajó volt :))