keddddddd. :)

Szóval ma 4kor voltam megbeszélésen. Kis körben voltunk ott, a Jenő eddigi tanítványai, plusz a Martin meg a Feri akik eddig még nem vezettek. Szó volt arról, hogy a Jenő Ausztriában kapott munkát és helyette lesz a Zsuzsi. Megbeszéltük ki mikor érne rá, megadta a telefonszámát. Én leszek a legeselső, kedden reggel hatkor. Hiába, szeretek reggel vezetni. :) Nehéz lesz viszont átszokni a Renaultról Opelre, igaz, hogy dízeles, de én le tudom fullasztani. Sőt!! 3 hete nem is vezettem!!:O És a Kadéthoz kell mennem majd, mert a Zsuzsi még nem tudja hol lakok. :D Anya megkérdezte, hogy mazochista vagyok-e, hogy önként akartam reggel vezetni. Nem. Ha én felkelek reggel 5kor, összekészülök, megiszom a kis Nescafé-mat, utána én két óráig (amíg kell) friss vagyok. :D Aztán mire megyek suliba, ugyanolyan fáradt vagyok. :P
Panka, kielégített a bejegyzés? :)