jééé..irodalom!

"Számolgattunk, osztottunk, szoroztunk és arra jutottunk, hogy basszus" - mondta Zoli a tavaszi túlélőtúrán. Hát én is ezt csináltam és én meg arra jutottam, hogy kevés a bejegyzésem, ami irodalmi. Szóval: Flaubert - Bovaryné!!
A történet főszereplője egy bizonyos Emma Bovary, aki a vidéki unatkozó feleséget alakítja, aki soha nem tud magával mit kezdeni. Megvallom nem igazán díjazom, az olyan embereket, akik egész nap punnyadnak..igen..nevelés. Emmának lesz egy férje, Charles. Az élete még ettől is csak egy hullámhegyvölgy. Néha feléled benne az élet, aztán megint lelohad a kedve. Bálokba jár, pasizik, hol csak szemmel, de aztán már testtel is(rossz ribi..lehet ilyet mondani?ez itt a kritika helye nem?:$). Azt hiszem ő volt az az ember, aki nem találta a helyét a világban, ezért mindenféle értelmetlen dolgokkal ütötte el tengernyi idejét. Egyszer fent, egyszer lent. Nem hizsem, hogy élvezte az életét. Bocsánat rosszul fogalmazok..biztos, hogy nem élvezte. Aki élvezi az életet, az boldog a férje mellett, a családjával, vagy a munkáját élvezi, ez pedig Emmáról nem igazán mondható el. Na jó, ezt szerintem nem kell magyarázni. Aztán beteg lesz és nem sokkal később meg is hal. Szerintem ha abban a korban éltem volna, nem lettünk volna jóban...


Nézem-nézem a füzetemet és nemtudok másról írni, írtam már mindenről de többet nem tudok magamból kipréselni xD Más még ennyit se írt (akinek nem inge...stb)