mozgalmas hétvége.

Ez a hétvége igazán mozgalmasan telt, pénteken az Öreg-tavi Nagy Halászaton dolgoztam, hasonlóan az előző évekhez, a borkostolón és az ebéden voltam felszolgáló. Feri is jött segíteni, jó volt, hogy ott volt, legalább együtt voltunk. Jó korán kezdtük a napot, mert 5kor keltünk és 7re már bent voltunk... De bármilyen fárasztó, mégis minden évben megéri menni.:) Kaptam haljegyeket, vittem anyáéknak is meg magunknak is kaját, jó volt a hangulat is, egyszóval jövőre is megyünk!

Szombaton suliban voltam, szóval reggel megint nem volt alvás, már fél8kor a vonaton voltam. Leadtuk a vizsgajelentkezést, lefénymásoltattam az érettségimet, orvosi alkalmasságit és közben rágtam a körmöm a szakdogán. Ugyanis készülget erőteljesen, de félek, hogy terjedelemre nem lesz elég.... semmi más problémám nincs vele szerencsére...:D Hazafelé megint a rohanás, boltba is kell mennem, mert valahogy paradicsomból sosincs elég itthon, meg a tipikusan hamar elfogyó dolgokból, mint pl. a kenyér, a sajt, a felvágott...ezekből fát kéne ültetni!;)

Vasárnap kimentünk megint a Halászatra, de már csak, mint látogatók....körüljártuk a vásárt, csorgattam a nyálam az illatokra, a látványra, voltak könyvek, kalocsai mintás ruhák, pöttyös kis bögrék, sapkák, rétes, kenyérlángos, forralt bor, sült gesztenye....már olyan igazi télre készülős hangulat volt...mellé az időjárás is ködös volt, szóval a feeling az megvolt. Volt még egy haljegyem, azon vettünk harcsapaprikást, még megvan, alig várom, hogy éhes legyek.;) Aztán végül engedtünk a csábításnak és vettünk egy kenyérlángost...szalonnás-lilahagymásat...mmmm nyamm :P és hazafelé elmajszoltuk...:)

Most pedig kicsit összerántom a lakást, mert várom a Nóri barátosnémet, hogy együtt süssünk sütit.:)