kiruccanááás.

Hurrá, szabadnap. :D Jó jó ne kezdjétek elsütni a szabin-vagy poént, mert azt már megkaptam. xD
Szóval, kicsit megkésve írok most arról, ahogy július 11-én pancsiztam egyet a vértessomlói tavacskában. :D Hárman mentünk, szinte már szokás szerint, ahogy sok más helyre, Adika, Bálint, én. Először eltévedtünk kicsit, de aztán meglett a tó. A falu végén van, egy építkezéshez ásták ki, de feltöltötte a víz. És egyre csak jöttek az emberek. Nagyon állat. :D És nem is túl mély. 180cm-nél mélyebb pontja nincsen. Csak labdát nem vittünk. Á sebaj. De sokat napoztunk viszont. És jól fogott a nap. :D Kergettünk békákat, ebihalakat, megmentettünk egy szitakötőt, aki vízbeesett. Büszke voltam magamra. :D Ráadásul a szitakötő ment a fürdőruhámhoz. x) Igen, ez tényleg nagyon érdekes...xD
Aztán sajnos 3 körül haza kellett jönni, mert Adika ment dolgozni. Útközben meg fölvettünk egy stoppost. :D
Hát..jó egy nap volt. :)