nyugalmas és örömteli hét.

Ez a hét igencsak nyugisan telt, pláne, hogy most amúgy se mozdulhatok ki itthonról, ami egyrészt borzasztó, mert én eléggé jövős-menős típus vagyok, a házimunkában is, Ferivel kint a háznál is vagy akár a munkában is.... Részben már megszoktam, de most döbbentem rá, mennyire hiányzik a főzés és a takarítás.... najó, néha kicsit megszegem a szabályt és összedobok valami egyszerű hamit, vagy kipucolom a mosdót, de igyekszem tényleg vigyázni és minél többet vízszintesben lenni. Különben is, már nincs sok hátra, bízunk a Jóistenben, hogy ezt már kibírjuk.:) De nagyon várjuk!! :) Már 4. hete tart ez az állapot, lassan megszokom, még 3 hét fekvés vár, ami azt jelenti, hogy a nagyján már túl vagyok, sőőt lassan itt a célegyenes...és a kis "projektünk" végre megvalósul és kézzelfoghatóvá válik...még mindig alig hiszem el, de iszonyúan boldogok vagyunk mindketten.:) Mással ezt el sem tudná képzelni egyikünk sem.:)

Továbbá ezen a héten ünnepeltük, hogy 3 éve együtt vagyunk...igen igen, az első másfél év nem volt zökkenőmentes, de minden szenvedést megért, úgy érzem... rengeteg munka és könny van ebben a kapcsolatban, de pont ezek azok a dolgok, amik megtanítanak, hogy megbecsüld és értékeld azt amid van és ne dobd el az első konfliktusnál. És pláne ne hallgass senkire, ha érzed, hogy Ő az igazi, ezt senki más nem fogja tudni helyetted. Ilyenkor mindig eszembejut, mennyi álmatlan éjszakán és kínlódáson vagyunk túl, mennyit álmodoztunk, és ezek most sorra teljesülnek, szóval borzasztóan hálás vagyok mindezért!! Éppen ezért felkeltem és összedobtam egy egyszerű sütit, amihez kb csak pudingot kellett főzni, meg habot felverni, na meg egy kis háztartási keksz kell hozzá. Aztán szépen felöltöztem és vártam, hogy Feri hazaérjen. Ő is hozott sütit! :) Jelentem azóta minden elfogyott!:)

Ma pedig két jó barátunkat láttuk vendégül, viszonylag új barátok, márciusban született babájukkal együtt látogattak meg minket, nagyon jót beszélgettünk, sőt még a kis Bendegúz is összehaverkodott velünk, Feri kezében kifejezetten jól állt és jól is érezte magát, közben hol nekem, hol Ferinek vágott oda egy jó férfias maflást!:) Aztán elszenderedett a drágám apukája karjában, persze, amikor gondolták, hogy berakják a kiságyba aludni, akkor egyből felébredt....:D Aztán meghúzta a Krumpli farkát is, hadd szokja az úrfi a kiképzést...:)