nagyonbüszke.

Nagyon büszke vagyok magamra, ugyanis elkészült a szakdolgozatom, sőt, most már be van köttetve, leadható formában van, átlapoztam, találtam sajnos egy betűelírást, meg egy hiányzó kötőjelet, de tartalmilag azt hiszem megállja a helyét.:) CD-re is kiírtam teljesen egyedül!:) Holnap pedig viszem leadni!:) Remélem majd a vizsgáztatóknak is tetszik majd, bár nem tudom el fogják-e olvasni, vagy ha igen, mikor...:)

Szerdán voltam Tatán a rendelőben a vérvétel leletemért(ez volt az első vérvételem, utána meg akartam halni...szegény Feri...:D), a leletkiadás is meg az ott várakozó kötözködő vén fószerek előhozták a kedves énemet, de mindegy inkább.... Meg akkor vettem meg a CD-t, gondoltam ha már ennyire ráérek, benézek a Refibe. Olyan nosztalgikus volt, bár tényleg sok minden változott, egy évfolyamon most már 3 osztály működik, sok új tanár is van, akiket én nem ismerek, de a családias légkör szerencsére megmaradt.:) Aki ráér és itthon van, annak mindenképp javaslom, hogy egyszer-egyszer nézzen be a suliba.:) Találkoztam azért a mi régi tanárainkkal is, jó volt kicsit beszélgetni, egy kicsit megint refis diáknak éreztem magam.:)

Most pedig illene nekiállni takarítani...:)

10451682_10201791974641064_4827463009738866848_n.jpg