very busy..

 Sajnálom, hogy eddig nem írtam blogot, de mostmár éreztem, hogy kell valami. Rengeteg a dolgom most, igyekszem több időt fordítani a tanulásra, emellett most a kreszt is nyomatnom kell, mert szerdán vizsga, angolból készülni kellene nyelvvizsgára, el kell intéznem a túlélőtúrás adminisztrációt pl.: nyilatkozatok, pénzszedés(:P). Szalcsiavcsira cipőt kell venni meg...bahh mindenféle. Na meg a kirándulás...:D hááhh. Jó. Utsó év. Már féllábon is kibírjuk. :D Csak meglegyen az érettségi. 
Tegnap voltam a Rolandnál. Átrendezte a szobáját és tökjó lett. :D Volt vp, uhh de jó volt. :) Beszélgettünk egy csomó mindenről, olyan jól esett végre. :D Olyan fél egy körül siekrült hazavergődni, aztán kb d.u. fél kettőig nyomtam egy szunyááát. :D Aztán kajáltam, megetettem a nyuszkókat, és nekiálltam tanulni, utána meg fb. És most kéne csináljam a dolgom. Nemmeeeegy. Ancsi gyere msnre. :D

ezt nézzétek meg :D :   https://www.youtube.com/watch?v=RlM5JQazs5Y